Tuesday, February 26, 2019

Konsert Mega Siti

Konsert Mega Live Siti Nurhaliza at Bukit Jalil 

(30 Jun 2001)



skerang tengah hangat sana sini di tiga negara
pasal konsert on tour Dato Sri Siti Nurhaliza kan..
khamis minggu lepas kat Indonesia. Success gile² katenye. Tahniah TokTi!
weekend ni kat Singapura kan..
next 2 weeks kat Malaysia pula.
walaupun saya minat juga dengan TokTi, tapi saya sejenis tak minat tengok konsert.
sebab duduk jauh. tak nampak.. suka lagi tengok dekat tv, boleh jelas nampak.
patutnya orang macam saya ni kalau nak pergi konsert
kena beli tiket seat yang paling depan.

tapi itulah pulak masalah saya ni, sejenis yang tak berapa mengikuti info terkini.
tarikh konsert pun tak tau bila yang sebenarnya... bila dah segala mala dalam insta 
update pasal tiket konsert ct ni.. barule terhegeh nak menggogle pasal tiket.
tengok sana sini rupanya semua tiket sold out. 
tarikh konsert nya pun dah tak lama je lagi... hahaha.. memang tak de la dapat pergi konsertnya..

yang benarnya bukan kata pasal konsert je ketinggalan..
gossip² pun berjemannn baru le saya nak taunya pun.
kalau tau pun, tak berapa ambik port. hahahaha..
orang tak de kawan le katekannn



meh la layan konsert mega Siti tahun 2001 dulu.
masa ni saya ada tiket konsert ni.. tapi masa tu saya lebih memilih untuk balik kampung
lagi dari bersesak sesak masuk konsert. hahaha..
memang sejenis betul saya ni 😆😆



No comments: