Saturday, October 26, 2013

Fruitale Tawar 9 Gadis Tatarias Penampilan dalam Transformasi Bintang Fruitale Pertama


8 Oktober 2013 lepas, seawal pagi² saya dah siapkan en suami kesayangan dan anak-anak kesayangan saya. Siap-siap makan sarapan dan tengahari lagi mereka sebelum keluar rumah. Biar mereka smart² barulah sedap mata saya memandangnya. Dah siap semuanya, kelam kabut le kami keluar rumah.. ishhh dalam hati ni dah macam debar-debar dah takut terlambat ni.. ada dating dengan Nora Danish.. takut pulak ter missed nak berdating dengan Nora..
Saya dapat jemputan ke pertandingan Transformasi Bintang Fruitale bertempat di Mydin USJ (tempat peberet saya nih).




Tau tak Fruitale dah ada keluar krim mandian yang terbaru?? Hah mana yang tak tau tu boleh geng dengan saya.. hahaha.. Makcik ni memang outdated sikit pasal produk² yang terbaru ni.. tu pasal suka je attending the invitation of product launching event.



Pantang ade yang ajak datang event, wahhh bersemangat la makcik ni hadir.. hahahaha.. dah le murah lak promosi harganya hari tu, krim mandian yg botol besar tu RM6.99je.. murah bukannn??..

Meh kite berbalik kembali pada produk krim mandian terbaru Fruitale, yang mane kita lebih kenal produk fruitale ni lebih kepada sabun mandi buah-buahan kan.. So Fruitale sekarang dah keluar satu produk krim mandian baru yang mengandungi FairWhite UV dan juga mengekalkan khasiat 100% ekstrak buah-buahan semulajadi yang organik, mengandungi anti-oksidan penting di samping kebaikan yogurt untuk kulit yang sihat dan cantik.

 Rangkaian krim mandian Fruitale FairWhite UV mempunyai 4 varian; Radiant, Refresh; Revive; dan Whitens dengan wangian yang memukau, menyegarkan, dan yang pasti mengharumkan.



Pencarian ini dilancarkan bersempena transformasi Fruitale sendiri, daripada pembekal sabun buku kepada satu jenama yang menawarkan rangkaian lengkap krim mandian dengan 100% ekstrak buah-buahan organik dan yogurt bagi memenuhi permintaan pasaran semasa yang kian sofistikated.
Bersempena dengan pengeluaran produk terbaru Fruitale ni lah, pihak Fruitale menganjurkan pertandingan Bintang Fruitale untuk membantu 9 orang gadis ini merealisasikan potensi diri masing-masing.


masing-masing tunjukkan bakat masing-masing,
ada yang menyanyi..

ada yang menari.. wahhh! dik.. cayalah! betul-betul berani & yakin berdansa rancak cenggitu..


Istimewanya pada majlis final ni, pelakon dan pengacara jelita si Nora Danish sebagai Duta jenama Fruitale, menjadi mentor bagi para peserta dalam mencungkil bakat dan kebolehan mereka. Beliau juga bertindak sebagai ketua hakim dalam pemilihan pemenang pertandingan -- gadis yang paling ketara 
transformasinya dari segi keyakinan, bakat dan penampilan.


Pemenang pertandingan sulung Transformasi Bintang Fruitale ialah Fatin Atiqah yang memenangi hadiah wang tunai RM2,500 dan hamper produk bernilai RM100, manakala tempat kedua jatuh kepada Nurul Nur Farahaini Binti Roslan dapat hadiah wang tunai RM1,500 & hamper produk bernilai RM100 dan tempat ketiga Nuara Eliya membawa pulang wang tunai RM1,000 & hamper produk bernilai RM100.
Harga bagi krim mandian adalah RM9.90 untuk pek 1 liter dan RM2.65 untuk tiga pek sabun buku.
 
Untuk menjadi sebahagian daripada komuniti Fruitale, sila “Like” fanpage Fruitale di  Fanpage Fruitale yer.. ataupun taip  www.facebook.com/Fruitale dan google kan aje.. terus menuju ke fanpage Fruitale.





3 comments:

Rizziela said...

Akk x seberani peserta2 tu :D pemalu yg amat

wantie said...

ingatkan boleh nampak tuan blog sedang beraksi.. ngeee...

kalau ada event mcm ni memang best sebab boleh dapat harga murah dari biasa.

kalau dah sabun buku pun wangi apatah lagi mandiannya kan..kan.

murah..murah. kalau dapat kat anak anak tak sampai seminggu di kerjakan dek deme berdua.

ietams said...

Rizziela,
Saya pun same.. Takde keberanian nak lincah berdansa atas pentas

Wantie,
Memang murah sgt2, mcm ralat je tak beli byk aritu