Tuesday, July 13, 2010

“I wanna be The Sorcerer’s Apprentice”

Sypnosis Dave (JAY BARUCHEL) is just an average college student, or so it appears, until the sorcerer Balthazar Blake (NICOLAS CAGE) recruits him as his reluctant protégé and gives him a crash course in the art and science of magic. As he prepares for a battle against the forces of darkness in modern-day Manhattan, Dave finds it is going to take all of the courage he can muster to survive his training, save the city and get the girl as he becomes THE SORCERER’S APPRENTICE.
**
kalau lah saya ada kuasa magic macam Hero dalam cerita ni, saya tak akan berniat jahat. Saya akan gunakan kuasa magic saya itu untuk menyelesaikan masalah yang sentiasa membelenggu saya tiap hari, tiap pagi dan tiap ketika semasa saya parking kan kereta saya.. seperti gambar di bawah, jiran sebelah petak parking saya ni sentiasa menyengetkan kereta beliau sehingga kan menyusahkan saya sentiasa semasa saya keluar dan masuk parking.

kalau lah saya ada kuasa magic tu, saya akan buat satu divider yang cantik, menarik dan tertarik supaya beliau si Tuan punya parking jiran petak parking saya akan meletakkan kereta beliau dengan elok serta lurus tanpa menyusahkan saya.. uwaaaaa!!!, petak parking ni semuanya dah di reservedkan untuk tuan punya parking masing-masing.. Sila lah berhemah parking kan kereta.. kesian saya tau..

akhir sekali, I wanna be the Sorcerer's Apprentice to help me make a nicey divider for my parking lot..

No comments: