Friday, October 4, 2013

Why Singapore isn't Producing enough Baby - K by Kumar



dah tengok belum klip video ni?.. kelakar giler weh!! tak caye, cer tengok...
saya tengah buat kerja pun.. buleh ter bedekah ketawa..
hahahahahahaha kelakar!
memang nampak macam lucah., tapi cube kita pandang dari sudut positif ye bende² gini..
Mr Kumar ni pun Singapore Comedian, elok lah kalau kita fikir isi cerita dia daripada sudut komedi,
dari sudut positif pun buleh..

Tapi!! amaran keras dari saya,
"sila jangan melucahkan pemikiran anda.. fikiran kita adalah hak kita sendiri.. "
#peringatan lembut dari saya..hihihi :p

video telah di ambil dari YahooSG. tq!




3 comments:

izan mama mia said...

huhuhu..siapa dia nie..xkenal pulop

inazamri said...

balik umah nnt br akak nk tgk.kat opis ni takleh bukak la plak video ni

wantie said...

suka tag tu. Jangan lucahkan pemikiran kita.

jgn jadi otak biru boleh? kekekeke...

tak dapat nak tengok kat office. balik umah le jawabnya baru layan.

Sensasi nya..,

Us together..