Thursday, October 17, 2013

mengidam maggie kari

slurrppp sedapnya!!
apesal bende benda tak berapa
berkhasiat ni menyedapkan sangat ehh??

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

Suliana said...

sdpnya tgk maggi. tp xleh mkn selalu :-)

izan mama mia said...

mmg...kenapa eks..yg segera tu juga yg sedap

wantie said...

menda tak bape sihat ni pun selalu je ada stock kat umah. hahahaha

wantie said...

akak jawab kat sini je lah.

tentang diet akak tu. time raya akak tak diet. rileks kejap. sebab tak menahan air tangan mak la katakan. lagi pun haruslah menjaga hati mak.kang kecik ati pulak masak sesedap anak tak makan. ngee..

ttg kuah kacang hijau tu. rasanya sangat sedap. ada lemak tapi tak berapa pedas. memang sesuai kalau anak anak makan. kalau nak pedas, masukkan je cili padi dalam kuah tu masa memasak. mesti pedas malatop.

imie fatiema said...

tahu takpe awak...anak2 la yg suka sgt,terpaksa kita control sbb bukan elok sgt utk kesihatan khen..

Chenta Ummi said...

saya time mengandung ni lagi melantun2 rasa nak makan megi je kojenyeeee heheheh :)

Salam datang menyinggah buat pertama kalinya..

Wak Gelas said...

tengok pon sodap maggie mee tu makk.,ahHKs

Haryati Faizal said...

sekali sekala makan memang sedap...

zulie ieta said...

Su,
memang kan tak boleh makan selalu..
lagi² kalo preggy mum kan..

izan,
tu la peliknya apesal la mcm terbayang² je nak makan bende² macam ni.

kak wantie,
kita serupe kak oi!
maggie adelah bende wajib ada dalam stok belanje bulanan rumah kami

imie,
anak² saya pun suka yang amat maggie ni, terpaksa sukat pengambilan mereka, kalo idak.. tetiap hari pun diorang rela makan

zulie ieta said...

Chenta Ummi,
mase saya ngandung dulu pun
tah kenapa keinginan makan maggie ni membuak².. terpakse tahan selera..

Wak Gelas,
memang sedap anakk.. hak3x

Haryati Faizal,
sekali sekale memang terlampau sedap,
bila hari² terus weng pening maggie! kann...,
rambut pun makin sikit.. kekeke..

Kesuma Angsana said...

sedap tu !

Sensasi nya..,

Us together..