Wednesday, October 16, 2013

aidiladha di kampung


saya masih bercuti hari ni...
sempena aidiladha.
kami sekeluarga balik n9.. kampung saya.
jiran belakang rumah mak saya buat korban.
kami satu keluarga pergi.

saya ade bebelan sikit dengan
SAINS- syarikat air negeri sembilan.
marah sungguh la kami penduduk kampung dengan anda.
time raya.. bekalan air takde.. adoiii!!!
bila call. .overload alasan diberi..
ape ni??? orang nak raya la..
semua bende susah okey, bile takde air..

hari raya dan sebelum raya takdak air..
tolong lah SAINS... sila kemaskini kan perkhidmatan air kamu tu...
jangan sampai raya aidilfitri tahun depan
lagi sekali merana takde air macam ni

puas hati dapat ngomel pasal air ni...huhuhuhu



Published with Blogger-droid v2.0.10

7 comments:

Che Rosliza Che Mat said...

memang susah kalau air tak ada time nak raya...

attyfir said...

time time raya atau kenduri kendara takde air..mmg menyakitkan hati..

KiD said...

selamat hari raya... makan daging lah yea minggu ni.. =)

zulie ieta said...

Kak Atty & Che Rosliza,
berganda2 dia nye susah dan lemas..
semua serba tak kena

Kid,
Selamat hari raya..
makan daging.. letihh gigi terselit
daging.. kurang kalsium.. haiishhh

mrs Fiza said...

adui siksanya lahai tkde air..nak mandi basuh berak semua..

Hidayah said...

betul lah..mmg susah takde air.. dah lah taime raya..

huh..marah sama..

wantie said...

memang siksa kalau air tak da time rasa. nak membasuh mencuci dan mandi. adoi.. siksa siksa..

Sensasi nya..,

Us together..