Friday, December 23, 2011

Penuh dengan Gambar

sempena cuti birthday Sultan Selangor 11hb yang lalu,
saya balik kampung.. ada kenduri mak sedara sepupu di Felda bukit Rokan Utara, Gemencheh.
macam biasa la ujung-ujung tahun ni ramai yang berkenduri cuti sekolah ni.
tapi yang mcm kurang bestnye sebab bila hujung tahun je, musim hujan..
kalau dulu belah pantai timur je yang rajin banjir.
Tapi zaman sekarang belah selatan pun turut sama banjir juga.
minggu sebelum tu ada kenduri kawin gak.. sedara belah abah kat Kepis. saya tak dapat join.
minggu lagi satu lepas kenduri bkt Rokan ni, ada lagi kenduri belah abah saya kat Serom 3, Muar.
tak dapat le saya nak pergi.. dah sarat² ni..  cuma majlis yang ni je dapat join,
kebetulan cuti panjang sikit kan..itupun selasanya saya MC..poning kepala.. muahaha...

tak tau dah apa nak tulis.. layan gambar je le..


























semalam result PMR keluar kan..
ade sorang anak buah en. abah yang amik PMR.
ahad aritu, saya ade tanya² anak buah tu, agak² macamne result PMR dia..
dijawabnya dia baru darjah 2...bukan budak PMR lagi.
saya ni, bila dah orang buat lawak tak kene pada tempat, memang terus jammed la saya..
koser le aku nak menanye lelebih kan..

1 comment:

wantie said...

nampak wajahmu berseri seri. bakal dapat anak perempuan ke?

suka tengok wajah org pregnant. Nampak bercahaya walaupun tanpa make-up.

Sensasi nya..,

Us together..