Thursday, December 1, 2011

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

tersinggah ke blog sorang Mak Dara ni.. macam terpanggil pula nak tau siapa dia..
sebab namanye macam unik kan, "Mak Dara"..
tambah lagi saya ni tidak le kenal sangat orang-orang dunia hiburan.. hihihi, ampun ye Mak dara
bila baca punya baca blog beliau, rupanya beliau ni seorang Penulis Skrip terkenal.
Dan skrip² drama tu banyak kat drama/filem yang boleh tahan glemer.

dan tetiba juga, ternampak Mak Dara ada buat 1st Giveaway... wahh! terus rasa nak try.
mana tau rezki orang ngandung ni kan. kot betul murah jekinya.

Mak Dara 1st Giveaway (GA), iaitu kite di kehendaki:-
"BERIKAN SATU TAJUK FILEM"
 
dan saya dengan ini berbesar hati memberikan tajuk kat Mak Dara;
"GELORA"
 
sebab gelora ni banyak aspek yang boleh kita kaitkan..
samaada ia berkaitan dengan perasaan, atau situasi persekitaran, atau manusia
mahupun cuaca (sekarang kan musim tengkujuh).
ha...! kan menyeluruh dia boleh kait mengait.


harap-harap murah rezkinya..

marilah beramai-ramai jengah SINI, mana tau nak join juga..

6 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Terima kasih kerana sudi join GA Mak Dara ni.. Nantikan keputusannya pada 8hb Disember nanti ya.. ALl the best

Ietams said...

ok mak dara.. mudah-mudahan ade le rezkinya..

!! YaNa YassiN !! said...

join jugak,... dn MD mmg ramah.pernah jumpa masa event nuffy

Ietams said...

yana,
woh! dah face to face eh..
cayalah yana!

sopisTcated said...

sopis pun join juga, cik ieta...nanti singgah blog sopis juga ek...)
http://sopis.blogspot.com/

Ietams said...

sopis..
bersama la kite tunggu resultnye eh.. :-)

Sensasi nya..,

Us together..