Sunday, May 5, 2013

PRU13


adik bongsu saya,bertugas di sek keb sg lui, N.sembilan



sempat ambik gambar sendiri..
berlatarbelakangkan barisan pengundi di saluran 2..
saya dah siap cabut undi..saluran saya di saluran 3.
masa ni saluran 3 tak berapa ramai ponn..
kat sek keb ayer hitam, negri sembilan ade 3 saluran aje..
saluran 1 utk peringkat umur yang tertua-tua yd ada di kawasan,
saluran 2 golongan pertengahan.umur.
saluran 3 golongan muda-muda


kagum dengan atok ni..
semangat undi dia tebal.. walaupun kesihatan idak la berapa kuat..
turun hadirkan diri untuk mengundi.

golongan yang hanya pandai bermain kata-kata?? manakah dikau??
ada mendaftar takkk?? silap-silap umo dah 30-40 pun tak daftar pon lagiii... caakapp aje pandai.
action takdak.



saya dan pak sedara saya..
amik gambo berlatarbelakangkan bilik gerakan Barisan Nasional.
hihihi...mak saya org kuat BN. Saya?
tak kuat mane-mana ponnn..
amik gambar ni utk props aje...


kite dah sudah ngundiii...
yeyyy suka sangat sangattt....
rasa lega betul
bila dah selesai tunaikan tanggungjawab
ke atas negara Malaysia tercinta..
adik bungsu saya jd penyelia
pusat mengundi kat sekolah kebangsaan sg lui.
along saya pula jadi jurutunjuk SPR...
saya seorang je la ngundi kat air hitam.
seb baik ada pak sedara undi kat sini..
ade gak kawannn...



Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

wantie said...

lega.... semua dah selesai. keputusan pun dah tau.

MayaYunus said...

mcm x ramai je puan..mebi yg muda belia ramai dah tukar alamat kut?? gamaknya aku pun lum tukar alamat sbb maleh nyer nak balik sbb kompem jem..tahniah kpd BN !!!

Kesuma Angsana said...

dah selesai pun semuanyer, terima aje dgn hati lebih terbuka !

Sensasi nya..,

Us together..