Friday, May 10, 2013

Korea Strawberry dan Politik newsfeed terhebat


eh hari ni dah hari Jumaat..
topik hangat sepanjang minggu ni adalah topik Pilihanraya dan politik.. hai laaahhh..
kalau tengok newsfeed Fesbuk lagi hangat...
macam-macammm..

yg over emosi & meroyan ramai lah sangatnya kan..
mane yang isu² melampau related to b4 and afta pilihanraya,
memang sakit hati baca dan, ada yg dah sedia tau boleh jadi bertambah tau ...(baguss..bule tambah ilmu)
yang jenis tak tau tu pulak konfiden diri betul..
kutuk yang bukan-bukan tegakkan benang yang dah lentok kene banjir..

#eh over melalut pulakk..

ha lupa nak ucap Tahniah pada PM & barisan Nasional..
di atas kemenangan mereka di PRU13 yang lalu...
tahniah juga di atas pelancaran GST 6% anda yang dikenekan ke atas kami
sejurus selepas pilihanraya....
syabas Malaysia!..
kerahkan aje la duit rakyat yang seposen dua posen tuu utk pembangunan Malaysia.
(ehhh... kalo 10sen kali 1juta dah dapat berapa dah tu..senang dan mewah hidup org² kaya IPP)..


lunch ape tengahri ni yer..
perut dah kenyang sebenarnya ni..
tapi selera tetap ada rasa nak makan. dah acaner?
se tupperware nasi dah selamat dah ade dalam perot.
bila belek-belek gambar, eh ternampak lak gamba setoberi ni..
ermmm... sedappnyeee!
saya suka beli strawberry korea.. sebab strawberry ni manis.
kalo beli yang bukan Korea punya, Allah masamnye la haii..

ingat tau.. kalau nak makan setoberi manis kat Malaysia ni,
pilih strawberry dari Korea. ai gerenti yuuu! memang manis (manis buah) & tak masam..



4 comments:

Akma Khaieri ^o^ said...

akma suka makan strawberry tp tiap kali beli mesti masam..strwberry korea nie mmg confrm manis eh kak law beli? bole try nie..hehe

wantie said...

ya..sokong isu sen sen ko tu. hahahaha... panas berapi rapi.

MrS. F!zA said...

eh 6% ke? kita tgk resit kwn kita dia upload kt FB 10%.. + gov tax lg 6%.. GIlerrrrrrr

Ietams said...

akma,
memang manis kalo korea punya strawberry.. nanti jgn lupa cari tau.. di jamin sedappp

wantie,
kann.. memang berapi sgt nih

fiza,
10% tu memang dah sedia ade..
add 6% lagi.. so total tax kite kene bayo skrg ni 16%.. Bagus sangatt kannn???

Sensasi nya..,

Us together..