Tuesday, November 4, 2008

rutin wajib

pimp myspace profile
ahad kami tak ke mane-mane. Dok rumah saje.. cume kami dii mestikan ke bank utk menguruskan hal bank in cek segala. So, destinasi nye cume ke Maybank Tmn Midah, kebetulan kami ke rumah Acik utk tutup ape yg patut. (Setelah di minta pertolongan darinye utk melihat-lihat keadaan rumahnye yg tiada penghuni ketika ini..).
Sambil En. Abah urus hal bank;
ibu pun ape lagi.. ajak haziq bergambaran.. kenape haziq pakai bip? ia adalah utk elak kan dari comotness berlaku.. tu je la citer ujung minggu kami, sepatutnye smlm (Sabtu) pergi servis viva. Malangnye tak sempat. Sampai kat service ctrnye dah nak tutup.. tunda lagi la nampaknye. Pastu ingat nak beli buku utk haziq, baru masuk MPH kejap jer haziq dah buat macam rumah dia sendiri.. Tak larat rasenye nak lepak lelama kat situ. Terus cabut balik ke rumah..

2 comments:

ina's said...

bib mcm iman jer cuma kaler jer x sama

Ietams said...

chemical gituk

Sensasi nya..,

Us together..