Monday, November 24, 2008

main bola bersama

pimp myspace profile
dorang main ala-ala futsal.. tapi mcm keje gile gak.. main tengah-tengah panas.. huhuhu, kalo balik dungun tu.. panas-panas gini takdenye kami ni nak berjemo kat tepi pantai tu der.. geng opis punye hal.. relakan jua.. ye Encik Abah yerkkk! tak lame mane pon abah join main bola.. ade la dlm 2-3 minit.. pastu dia sambung main bola dgn haziq kat tempat redup..
haziq bukan main seronok la dapat main jejak tanah.. selama ni dok terkurung dalam rumah tinggi.. tambah lak main bola sepak.. memang dianye kesukaan..
pandai dia mem passing bola dgn abahnye.. boleh wakil mesia nih!!
go Bebeh!!
rupa-rupenye geng opis abah tu pon tak lame mane pun main bola nye.. memasing gian berendam kat air laut.. ish dorang nihh! panas terik gini dok berkubang dalam laut..

tu yg sayup-sayup kelihatan tu, diorang semua lah tu.. sakan berendam dalam laut..

2 comments:

ras-adieza said...

ni baru di katakan gang abah. maknyer kena cari gang ni....

Ietams said...

ha, memang kene ade geng, baru cukup.. tapi kene TUNGGGUUUUU!

Sensasi nya..,

Us together..