Monday, November 24, 2008

AKSI 'DIA'

pimp myspace profile
balik dari aktiviti petang, naik bilik terus nak mandi-mandi, siap utk pi dinner.. abah kate ade BBQ malamnye.. jadinye, nak mandi & siapkan haziq lebih dulu dari kami.. tapi tetibe lak dia buat aksi.. mase ni abahnye dok lepak dgn geng dia kat hall.. tinggal kami berdua je la dalam bilik., menangis, terjerit-jerit lak bujang ni.. tah pe kene nye tah.. nak tunjuk baran sangat le tu.. lonjak sane sini..ewah-ewah.. nak kene babap ke nihh?
hah! baru nak sengih..! apesal tadi?? ibu cakap dgn abah karang, baru tauu...,
SYTTT! diam-diam bu, takyah bagitau abah eh, saje je nak usik ibu.. gurau-gurau manje gitu... ahaks!
sekarang ni macam-macam betul akal si haziq..

2 comments:

minna minna said...

sila tag yer pn ZULIE..wakakka aku dah maju setapak ni;

Ietams said...

wahhh dah mengetag dah

Sensasi nya..,

Us together..