Friday, November 15, 2013

alhamdulillah..



Syukur..
Kami anak beranak dah selamat pulang ke rumah kami... Yeyyy..!
Baru saya tau betapa rindunya pada rumah sendiri
Bila berhari-hari tak balik.
Baru saya tau betapa resahnya teringat ingat kan bantal dan tilam. .
Baru saya tau betapa rindunya nak mula bz masak memasak di dapur
Rupanya inilah dia perasaan rindukan rumah.. Yer?
6 hari berkampung di hospital .
Perghhh... Lamanya..
Ziyad 4hari 4mlm tahan wad
Ganti pula si abg long haziq 3hari 2mlm
Hari selasa lepas masa adiknya discharged
Abang longnya pula sambung ganti admit warded..
Semuanya gara gara ROTAVIRUS melanda.
Cirit birit, demam panas yg tinggi, muntah muntah yg kerap. Hingga mereka lemah tak bermaya.
Nak tongkat dagu pun takde tenaga.
Series punya lemah.
Walaupun abg longnya harini masih dalam keadaan yg lemah..
Alhamdulillah nampak dia sedikit ade selera nak makan..
Walaupun cuma 3 suap makannya.
Dah bersyukur dah kami rase...
Ermmm.. Tambah keding laa anak anak ibu ni macam ni.
Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

Ena said...

MOga anak2 cepat sembuh.

Rizziela said...

Penatkan bila anak silih berganti masuk wad

Anak akk yg latest admid 3 hari ajer..alhamdullilah .. sejak makan Nutriferon ni..anak2 nampak lebih sihat & lepat cepat sihat bila sakit

wantie said...

eh nama virus tu mcm nama keropok la pulak.

syukur dah selamat balik. walaupun tak berapa nak recover sepenuhnya. at least bila dah dapat balik tu kira lebih baik dari sebelumnya la kan.

ina's said...

alhamdulillah puan..dah sihat anak2 ko..skang turn amat demam pulak :(

Kesuma Angsana said...

alhamdulillah dah ok semuanyer.. !

zulieta said...

ena,
terima kasih

rizziela,
mmg penat kak..
bisa je badan ni rasanya tido hospital

wantie,
unik sekali nama virus tu kan kak..
kebarangkalian air tercemar penyebabnya.. wallahualam.

ina,
ye puan.. syukur dah selamat balik.
ala amat demam.. susust la badan montelnye tu

KA,
syukur kak!

Che Rosliza Che Mat said...

alhamdulillah dah okey...lena tidur..

zulieta said...

Che rose..
Lega rase.. Seminggu merindu tido nyenyak..

Sensasi nya..,

Us together..