Sunday, September 15, 2013

the expendables 2


hari ahad ni.. cuaca kat rumah saya mendung dan sejuk je..
dah rasa macam duduk kat genting la pula..
udaranya nyaman aje..

bila rumah sejuk mcm ni
memang best la untuk melepak-lepak
dirumah seisi keluarga..

en abah dah siap record movie best semalam.
makanya ahad ni jom kita layan
the expendables 2.
lakonan hero-hero terhebat.. sylvester stallone
chuck norris..van damme.. arnold schwazernagger..
jet li..jasob statham.. dolph lundgren..
bruce willis..

movie penuh action yg pasti janjikan klimaks berganda... huhu..hihihihiiiii...

plan nak jenjalan ke pavillion terus
terkubur dalam ingatan...

Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

wantie said...

ini edisi magnet. anak anak semua dah melekat kat badan hubby kamooo

Ietams said...

ye memang kak..
hari cuti mmg budak2 tu melekat mcm magnet dgn abahnya... dapat ibunye lepak

izan mama mia said...

mmg..kalau cuaca sejuk seronok lepak depan tv jew..hihi

Kesuma Angsana said...

amboi seronok sngatlah !

Ietams said...

izan,
betull.. kalau sejuk memang tak rase rimas pun duduk rumah..

KA,
seronok..

Sensasi nya..,

Us together..