Friday, August 23, 2013

hilang Palestin di peta Google



petang-petang ni mata berat je..
tangan pun gatal menggoogle. saje-saje taip peta Mesir., tetiba nampak Israel dalam peta tu.
ehh?? manenye Negara Palestin?? Gaza ade. tapi nama negara dalam peta tu negara Israel??

over sangat eh Google.. sampai bersekongkol lenyapkan Palestin di dalam Peta.
eh tak boleh kata ape gak.. dah Google ni memang Israel punya. Dia mesti
claim dia punya hak dia punya suka la kan..



2 comments:

wantie said...

rajin nau keu yer. belum pernah lagi jemari ni terasa nak google mesir or palestin.

thanks for the info

MrS. F!zA said...

giler kan..smpi google pon dah pndai jadikan plaestin tu israel..belum pape lg tu..haihh

Sensasi nya..,

Us together..