Wednesday, February 20, 2013

rokok dan peringkatnya



#nak cerita untuk perokok. .
ade ke jepun ni bagi souvenir
rokok.. hak3x...
haip! bukan utk pompuan².. dia bagi kat dorang yg merokok aje..


brand mild seven..
kalau tengok gambar kotak rokok ni kan..
ade tak perasan nombor yg ade?
cer tengok kat kotak belakang
yg ade kod bar tu..
memang la boleh kate semuanya tulisan nihonggo..tp cube tengok nombor yg tertulis..
yg tulis 6mg tu maksudnya jumlah tar yg ade setiap batang rokok..
yg tulis 0.5mg tu lak jumlah nikotene..
macam kagum2 pulak saya tengok
rokok jepun ni.. siap list kan
dianya jumlah isi kandungan dlm rokok tu.
rokok kat malaysia ade ke dia tulis mcm tu?
macam tak penah perasan pulak..
Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments:

inazamri said...

akak ni dok pikir camnelah nk bg asben benti merokok.risau nengoknye

wantie said...

tak pernah belek kotak rorokok sebab pertama diri sendiri tak merokok. kedua hubby pun tak merokok jugak

Sensasi nya..,

Us together..