Wednesday, February 27, 2013

luncheon...

tadi lepas lunch
manager saya tanya saya keluar office td
makan ape..
saya jawab ler saya tak pegi makan
saya pegi beli buah dan sayur aje..

bos tanya saya diet ke tak makan..
saya pun jawabkan iyer aje..
hakhakhak...

tapi tetibe dia selit soklan baru..

"ke dah makan nasi lemak pagi tadi zu..?"

eh macam tau tau aje kan..
hahaha.. hati tak kuat le nak tahan makan weh.
mulut punya salah la ni..
asyik nak mengunyah aje keje...
(tanak ngaku diri sendiri penchenta makanan)

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

izan mama mia said...

hehe..kantoi sudah..sedap belimbing besi tuu

Kesuma Angsana said...

hehhe air tu mmg KA suka sgt!

Ietams said...

izan..
memang malu bile kantoi kan..


KA..
peberet kite gak air tu...dah le sedap murah lak tu

Sensasi nya..,

Us together..