Tuesday, February 12, 2013

duit macam air je

malam tadi kiteorang bejaya keluar rumah.
huh! bagai nak gile dah
cek puan ni merap kat rumah aje kojer nye..
tu pun seb baik beras dah habis.
dapat le idea nak keluo rumah.
lokasi tak ke lain. ke mydin aje..

dapat laki pencinta rumah..
pencinta makan kat rumah. ini ler padahnya..
dok merapkan aje ler pompuan ni. ..
engko suami aku isteri.
hah bahek la suami.. ku taatkan mu. \{~__^}/

sampai mydin..
zas ambik itu..ambik ini..
sekali bayo! mang haih beratus juga..
gigil tangan membayo..
anak baru 2.. kos dah cenggini?
dah cemana nya yg anak ramai punye belanje tu eh..
terus kagum kat mereka
yg beranak ramai dan dan tu.. hehehehe...

yang paling tak menahan.
cek puan ni ha..berjaya menyambar satu tin besar planta 2.5kg.
rege rm19.90 je pun.. giler taknak beli.?
en. abah perli kite..
ade ke di soal nye kite awal beno
nak buat kuih raya?

heyy en. abah.. expiry date 2015 hokeyy..
sempat kite simpan utk raya
2 thn lg. hak4x.. *alasan!

eh esok dah rabu..
start kerje balik.. haihhh..
lame nak recover holiday blues ni nanti ni..
kite punye menu hari ni siakap kukus
dan tomyam sayur.
rasanya?  op coz meletup uolss..
laki kite tak rajin nak makan kat luar..
kite kene la bijak buat menu makanan
ala-ala kedai makan.
baru le singa betina ni cool down sket
diperap kat rumah dek bapa gorilla tuu. hikss!











Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

MayaYunus said...

duit mcm air ke air yg mcm duit...hu3 sadis..
rasa mcm soping kat mydin tu dh kira jimat sgt lah konon..tapi hambekkk ko...sekali nak bayo... nangiss

kekdah dorg yg merap kat umah x rasa mcm nak muntah ke... aku ni mnjang lah cipta alasan nak keluar...dpt pi petronas pun dh cukup bersyukur..

katany klu x kuar leh mnjimatkan...masalahnya x kayoo kayooo pun suami haku... hu3

sekali lagi...sedehh

wantie said...

Belanja sekarang bukan mcm air yg tenang tu. Dah mcm air terjun. Laju je keluar

eynda said...

Harga barangan sekarang mahal2 ..

Kesuma Angsana said...

mcm tulah nilai wang skng ni kan !

Sensasi nya..,

Us together..