Wednesday, August 15, 2012

mood raya

tinggal lagi 4 hari eh dah nak raya?
apesal ler cepat sangat hari berlalu ni..
berdebar-debar lak rasa raya tahun ni.
ape tak berdebarnye,
persiapan raya so-so aje.. hihihi..
rumah langsung tak berkemas..
kain baju kotor menggunung lagi.

memang worst ler saya nye persiapan raya tahun ni.
tahun lepas lembik-lembik mabuk pun
gagah lagi buat persiapan raya.
boleh lagi la kemas sikit-sikit

baju raya budak-budak baru settle hari ahad lepas.
baju melayu tiga serangkai (en. abah, haziq & ziyad)
baru siap beli malam tadi.. hahahaha.. gile kentang last minute punyer persiapan.
duit raya tak tukar pun lagi.
eh ke takde duit raya tahun ni..?
anak2 buah kesayangan mak lang, ape kate
korang lak bagi duit raya kat mak lang..
hahahaha..
eleh kalau mak lang kate maklang tengah ekonomi merundum bukan korang cayer pun.
mesti korang tengok mak lang ni nampak kaya sesaje..
tapi kalau korang rajin-rajin cakap mak lang kaya,
kot masin doa korang, bersyukur mak lang jadi kenyataan.

tambah lagi berdebarnye kan,
bila fikir orang nak datang beraya rumah saya nanti.
GULP! rasa nak pitam terus bila dengar orang cakap mcm tu tau..

bukan apenye pun.. sebab saya sedar diri.. rumah saya tu dah le tak lawa..
zaman sekarang ni kekawan saya semua ade rumah berdeko heibat-heibat.
rumah saya??
serba serbi tak berapa cukup. huhuuhuhu.. serammm nye acik!

raya tahun ni kami balik n9 dulu..
insyaallah raya ke 4 baru gerak balik dungun.
mudah-mudahan perjalanan kami pergi dan balik selamat & lancar, Amin.





3 comments:

YaNa Yassin said...

Yeaaah, nak datang raya. Bak sini alamat. Muhahahhaha :))

MayaYunus said...

selamat ari raya, puan!,,

Ietams said...

yana,
nak datang raya yana?
pengsan hakak.
kekekekeke...

maya,
selamat hari raya juga buat kamu

Sensasi nya..,

Us together..