Wednesday, August 8, 2012

gedegang gedegung bunyi periuk

sekarang memang tak boleh nak leka-leka..
toleh belakang barang seminit dua dari ziyad,
sekejapan aje dah ke mana-mana dia merayap.

hah mari sini tengok budak bulat ni...
very the abah tau!!..
kalau ikut ibu mesti ontok je baik. hihihihi..

ziyad menyusun kirai-kirai besen..
padahal mangkuk, besen, tapis tu saya letak kan sekejap je kat situ
untuk di susun ke dalam kabinet
saya tinggal kan kejap ambik kan air utk abangnya aje..
sekali pusing tengok dah habis barang2 tu di ketuk ketuk situ sini dek ziyad.


bila nampak ibunya, terus suka suka buat aksi terbang


ha yg ni dia dah siap nak ke pintu dapur,,
hari tu dah lepas dah ke dapur. dia tinjau ibunya basuh kain kat belakang.

awak ni kan ziyad, memang buat ibu abah abg long geramm sangat tau!

eh aksi terbaru ziyad sekarang,
nak cuba berdiri. haih la awak ni tau!
dah 3 kali kami tangkap dia cepat-cepat dari cubaan memanjat meja kopi.
cepat sangat awok tu ziyad..
nak skip duduk ke???..

sahur semalam kan sekali lagi ziyad jatuh katil.. syukur tak ape-ape..

anak-anak saya memang budak cerdas..
walau kamu semua amat menduga kami, kami tetap sayang kan kamu wahai anak-anak..
moga-moga mereka sentiasa sihat & selamat, Amin
















3 comments:

MayaYunus said...

cargas ini budak,,, kemain ia kan,,, babap nak..?? alololo nomeyyyy.....

Che Rosliza Che mat said...

memang aktif hihihi

Ietams said...

maya & Che rosliza,
memaaaanggg sangat!

Sensasi nya..,

Us together..