Wednesday, August 8, 2012

cuma sebalang



hari ni dah 19 ramadhan..
lagi 10 hari aje tinggal sebelum ramadhan melabuhkan tirai..
saya dah berjaya buat satu jenis biskut raya...

macamne persiapan raya?
saya belum beli pakaian baru lagi pon..
rasanya kami recycle aje la kot kaler tema kuning setiap tahun

kain baju raya yg sepatutnya kami guna tahun ni tak sempat nak hantar tempah.
hehehe.. boleh la kita postpone kan kain semua untuk raya tahun depan.
cuti sabtu ahad ni nanti saya nak repeat buat kuih raya,,
setiap jenis biskut nak kene buat 3 balang.

satu untuk sendiri,
satu untuk mak saya
satu untuk mak mertua saya.

tapi kan... M.A.M.P.U. ke saya??
dengan anak 2 org tu.. tambah incik suami lagi??

takpe..takpe.. kita tanam niat dulu..
jalan tak jalan projek tu belakang kira..








 

7 comments:

ina's said...

buleh la aku dtg beraya umah ko.nak merasa kuih raya ko tu..hihihi

MayaYunus said...

clap³ tuk puan sbb puan rajin,, leh bg saya sebalang,,?? chaiyok puan,,,

Ietams said...

ina's,
datang rumah puan??
..gulp!..

maya,
aku takut itu aje le kuihnya yg aku buat... hahaha..

wantie said...

ada jugak sebalang. kalau saya ni sebiji pun tak de. Malas betul nak buat kuih raya. dah plan nak beli je.

Che Rosliza Che mat said...

rajin betul wat biskut raya...

Ena said...

eh! ok sangat lah. tu.. ena anak dah besar ni pun 1 balang pun tak de.. yg ada hanya tunjuk2.. aiyakkkkkkkk!!

Ietams said...

wantie,
nak beli kuih raya duit belum cukup...ekekeke...

che ros,
datang sekejap² rajin.

ena,
beransur sikit2 buat.
dah masa laju beno berlalu.. tak perasan lak dah nak raya. hihihi
tak sempat nak tempah kuih raya kat org

Sensasi nya..,

Us together..