Friday, August 3, 2012

Bila ramadhan yg bestnya

office saya mesti ajak customer-customer pegi makan-makan
set buffet ramadhan.
biasanya mereka pilih kat hotel.

jumaat minggu lepas,
ajak customer satu ni buka poser kat hotel concorde shah alam.
memang elok sangat bagi saya yg tengah me"NAGA" ni..

maaaakan je keje saya.







hari ni jumaat lagi kan,
lagi sekali saya akan ke concorde shah alam..
kilang dorang semua memang dekat shah alam.
mungkin sebab concorde tu dekat je dorang nak pergi,
tu pasal dorang pilih kat situ je.

yaribaaa! makan lagi.. auummm!..

en. abah tolong saya jagakan budak-budak lagi sekali malam ni.
terima kasih ye bang..

#kualiti gambar ni mcm tak ok la.. apesal kamera note hirman ni mcm tak okey je eh

4 comments:

wantie said...

fuh.. bertuahnya badan.
ayat best " Me Naga"

MayaYunus said...

PUAN, gegeh aku carik dimana puan berada,,, upernyer di celah2 bedah ituuu,,, x pe puan, makan selagi bernafsu, sok kalu nikmat makan dah x der, camner..?? hehehhee

Ietams said...

wantie,
dapat la rasa sket kak.. hihihi

maya,
kualiti gambar tak cantik.
pecah2 pixelnya.

Anonymous said...

rMda coach factory
jOyi fFxn michael kors purses
2eFdq cheap ugg boots
0eVrs chi
2dVxz michael kors handbags
6pRoj nike nfl jerseys
7cWsi coach outlet online
2aWfj 2kGfa ugg baratas
0uFhx 9mExa michael kors outlet
4bAvb nike nfl jerseys
2yBfl planchas ghd
6wPqs ugg boots usa

Sensasi nya..,

Us together..