Tuesday, June 19, 2012

Semua Cuti




semalam kan kami semua cuti.
en abah amik cuti, saya pun amik cuti, haziq pun cuti sekolah, ziyad pun cuti pergi rumah mak ngah.
kami satu kuarga cuti sempena meraikan hari lahir Abg Long Aizat Haziq.
Yey! dah 5 tahun abg long semalam.
sempena besday haziq,




kami semua pergi ke Pusat Sains Negara.
Best banyyak! haziq cakap.
tengok Dinasour Live.
pastu ada banyak aktiviti yg berkaitan dgn sains, memang sesuai utk haziq yang suka kan eksperimen.

saper nak tengok dinasour live ni boleh la pergi beramai-ramai,
Dinasour ni ade kat PSN sampai 31 Julai.
tiket masuk utk tengok Dinasour Live kat PSN ni ;
Dewasa : RM15
Kanak-kanak 7-12thn : RM12
Kanak-kanak 3-6thn : RM6

4 comments:

wantie said...

selamat bercuti satu keluarga gitu.

huhuhu..kanak kanak 3 thn pun kena bayaran masuk gak. huh

pUanMaY said...

patut smlm ada gambo abg haziq kat pusat sains,,,epi belated beday abg haziq,,dont noti²,,jaga adik ziyad ok,,

Ietams said...

kak wantie,
terima kasig kak.. memang kene bayarannya.. tapi kire puas hati gak ler even bebayor.. dalam tu banyak aktiviti betul.

puan may,
hadiah besday dia kami bawak pi PSN nun.. kemain happy dia.

sharEna said...

wahh..nampak muda remajanya muka. jelessssssss huhuhu

Sensasi nya..,

Us together..