Tuesday, May 22, 2012

cuaca

muka orang demam, matanya kuyu jee..

cuaca tak menentu kan sekarang ni..
selalunya memang panas aje la nye kan. duduk rumah time cuti, perghh bahangnya.

dari semalam saya demam. Tapi gigih datang kerja.
org beranak kecik ni kene byk berkorban.
tak boleh nak cuti suka hati. Kena simpan cuti, standby EL utk anak.
gi klinik pun belum lagi.. mlm td en. abah ajak pergi klinik, saya yg tak daya nak pergi.
tak tahan gigil, en abah selongkar satu dapur cari panadol.
nasib baik jumpa.
pastu pg tadi lupa nak bawak bekal panadol ke opis.
dah gigil balik kesejukan.
seb baik kedai kat bawah ade jual panadol.
sebiji 50sen. memang stended harge dia ke?
panadol pun dah jd brg berharga eh sekarang ni...



3 comments:

atty's said...

cocer yg tak menentu skrg buat kita demam..minum air banyak2 tau..getwell soon

wantie said...

sekarang cuaca memang panas. ni pun dah dok rasa sakit sakit tekak. BF lagi la kan. kena minum air banyak

MrS. F!zA said...

tkbiasa beli panadol sebiji gitu..tkthu plk smpi gitu regenya..

*btul bila anak kecik ni kita jd syg nk sesaja cuti..mmg smpn utk anak je..

Sensasi nya..,

Us together..