Monday, February 20, 2012

jemput ya buk-bukkk sekalian..

hari ni dah hari ke 15 saya berpantang,
syukur alhamdulillah beransur sihat dan beransur tahan mata dari tidur..
syukur juga ziyad dah okey jaundicenya.
makanya bermulalah episod omak eh ber jamu kan dan mengakar kayu kan diri sendiri.

sepeket dituang ke dalam cawan,


lalu di campurkan dengan air yang suam
bagi sesedap rasa di tekak.
supaya setelah habis ditelan terasa kesan kepanasan pemeluwapan berlaku dibadan..
uh! nyaman sekali..


siap di minum..
waduhh enak sekali jamunya..


Produk Jamu selapan Air Mancur ni telah digunakan oleh keluarga saya dari turun temurun.
dari zaman atok saya dulu pun atok saya guna jamu ni,
pastu sampai ke mak saya.. hinggalah bawa ke saya..
nak di turunkan kat anak pempuan saya sok,
hero je anak-anak saya..mana datangnya anak pempuannya kan..
tengok la kot kot nak pulak menantu saya nak ikut jejak langkah saya ke kan.
boleh je ai rekemenkan produk ni.
yang paling penting saya memang pilih yang jenis serbuk.
pada saya, makan jamu jenis biji ni macam tak berapa terkesan kat saya.
sedap lagi makan jamu yang jenis serbuk.. sedap & bagus sekali!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..