Thursday, January 12, 2012

hari pertama persekolahan di Tadika Restu Ibu, Bdr Kinrara

tak banyak ambik gambar pun..
semua nya sebab haziq nangis nak melekat sesaja dengan ibunya.
saya ni sedih je tengok haziq bersedih sedemikian rupa.
tak sampai hati nak balik awal tinggalkan dia terus.

teacher-teachernya pun macam kehairanan,
apehal pulaknya kan si haziq ni jadi penyedih..
semua teacher pujuk, tak makan juga..



atok ki & atok wan.., tengok lah muka budak manja ni..
buat geram je kan..

2 comments:

wantie said...

alalala lala.. cayang bucuk bucuk ni. nape nangis? sekolah best tau.

▪imie fatima▪ said...

ler chumelnya muke haziq bila merajuk camgitu,sedih kot dah kena skolah..nanti byk homework..hehe kena bagi support lebih sket ni..nanti ok lah kan.

Sensasi nya..,

Us together..