Monday, April 4, 2011

Tiran: Mati Di Ranjang

tengok tajuk, macam lucah je kan.. muahahahaha.. 
tapi sebenarnya tu bahasa indonesia.
walau pun ade persaman perkataan dgn bahasa Melayu, tapi maksudnya kadang-kadang berbeza kan..
kami layan ABO mlm tadi. haziq ni ha.. manjang request cerita hantu..cerita hantu.. nasib baik ade kat channel ni. tapi tak berapa sesuai la cerita seram indon ni utk bebudak kecik,
dorang ni suka sangat menyeksi. tah hape motipnya dorang ni.. cerita seram, pempuan2nya  nak pakai bra siap baju tido transparent kaler purple..pastu eksesais kat rumah sendiri pun menyeksi.. huhuhu.. sungguh tak bagus..utk anak-anak kecil.. utk dewasa pun tak bagus gak sebenarnya tengok bende2 gitu.. buleh benak kepala.


Synopsis

Diana (Dewi Perssik) and Gugun (Indra L. Bruggman) is a married couple who have just bought a new house. They are busy looking for various kinds of furniture to fill up their new home. One of the most important furniture is the bed. 

They are lucky when they happen to know that their new neighbor Lisye (Ayu Dewi) and her niece Ling Ling (Zuzana Chang) own a furniture shop and offers low price for a bed. While visiting the furniture shop the pregnant Diana senses a breathing bed that begs her to buy it. 

After the bed has been placed in their new home, many strange and unusual events start to occur, affecting their marriage and endangering their lives. The bed seems to bring more misfortune to their new home. Can this be stopped for the couple to live a happy and peaceful life once again?

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..