Thursday, April 7, 2011

Menu kasih sayang yang sedap

walau seharian sangappp..
tapi hati & muka banyak bunga-bunga.

gumbira tak hingatt...
ni bekal saya utk lunch karang.
teramat sedap sampai tak terkata tau
nasi putih lauk ikan masin tamban, telor dadar goreng letak kicap+sos cili
fuhhhh sedapnya....


sebab menu ni adalah terlalu istimewa..
walaupun tengok nampak macam lauk bujang,
tapi terlalu terlalu istimewa.
en. abah saya yang gorengkan telur tu utk saya bekal..
ha.. rasa sedapnya terlampau-lampau sedap.


en. abah ai terer masak tau. dulu masa pregnantkan haziq, beliau la
yang masakkan saya selama 9 bulan tu.
masa peknen dulu kan saya over mabuk.. muntah+pening tu adalah besfrenforever saya masa tu.
memang cuti masak terus.. beliau lah chef sepanjang 9 bulan peknen.
tak ke hebat tu! ai kagum dgn laki ai tau..
"bang..nanti masak kan lagi eh.. telur goreng pun sodap.."

6 comments:

sweethOneY said...

hihi. wpun telur dadar je rasa sedap sangat kan klo dh laki masakkan

Syasmeen said...

alah sweetnya...husb kak meen pun suka gi dapur sejak maid x de nih dia la yg byk masak manakala kak meen lak bhg kemas² umah, dll la

Ietams said...

iza,
tu semesti nya..
terus bertambah2 makan

kak meen,
masakan suami tu lagi sedap kan kak.
walaupun simple je menu nya.. tapi.. sedap secara melampau

fyna said...

sedapnye....
so swweettt!!~






jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

SHaFiQ ZaiNaL said...

adoiii... klu yg bujng2 mcm den ni.. hmenu utama nie....hehehe

Taufiq Wr said...

ikan masin tu yg syok..hahahaha :D

Sensasi nya..,

Us together..