Thursday, January 6, 2011

Langsir Baru Di Tahun Baru

tahun baru bersama langsir yang baru.. total kain + upah = RM300 Jenis kain nye lerang 120" jenis tebal yang kalis matahari tu.. entah ape tah istilahnya., asal-asalnya nak jahit sendiri, bile dah kira-kira balik, untung lagi beli kain dan terus jait. balik rumah terus pasang, jimat masa saya.. *ayat org malas*

10 comments:

Ena said...

Memg cantik!

ena tak pandai nak pilih material kain.. huhu..

Ietams said...

Ena,
saya pun tak pandai juga pilih jenis kain..
saya ckp je kat org kedai tu nak jenis kain yg tak makan dek panas & tak masuk panas dlm rumah tu yg saya ikut advise orang kedai tu je..

Anonymous said...

akak tempah dkt mana...cantik la langsir akak

Ietams said...

Anon,
tempah kat nilai square tu, kedai Jelita, same tailor dgn langsir yang lame

Syasmeen said...

wah..thn br langsir pun tukar baru, bila nih leh p umah ieta...

bondaqeem said...

oii... cantiknya... mesti lagi semangatkan menghias rumah..tahun baru langsir baru. hehe:) akak pon tg berkira2 nk carik langsir.

ina's said...

santekkkk la puan

Ietams said...

Syasmeen,
ye kak,
nak jemput dtg pun malu kak. rumah biasa-biasa aje

Bondaqeem,
memang semangat kak.
tu gigih beransur sikit-sikit

Ina's
aku ucap terima kasih penghargaan kat org kedai tu yang suggestkan amik kain langsir ni, dpt la lawakan sket rumah aku

atty's said...

salam ieta..memang cantik langsir tu
kalo kty pun baik tempah terus.hihhiihihi

Anonymous said...

mak lang... cantik ler langsir baru tu.. cam pernah ku lihat patern nyer tp dimana ya...he!!!he!!!he!!!

Sensasi nya..,

Us together..