Thursday, December 9, 2010

Wishlist ujung tahun

jeng je jenngggg!
Inilah impian saya !!..
last saya ade basikal pun mase saya sekolah menengah.
kalau ade rezki lebih, saya nak cari basikal sebijik macam gambar ni boleh saya mengayuh basikal jalan-jalan bersama haziq di waktu petang di hujung minggu.

6 comments:

ina's said...

puan..nak pinjam basikal aku x?? ni sebijik basikal aku

Ietams said...

puan ina's
wahhh..
sungguh sedondongg minat kita rupenya

My Aulad said...

beskal elektrik ker ni

pUanMaY said...

lama x berbeskal...

Ietams said...

My Aulad,
beskal biasa je kak ita..
ala beskal mcm dalam drama korea tu..
buleh berangan ala-ala heroin cerita korea..hahahaha

Ietams said...

PuanMay,
jom le kita berbeskal..
aku pun dah lame dah tak berbasikal.
tengok anak mengayuh beskal..
geram je hati ni nak berbeskal juga

Sensasi nya..,

Us together..