Monday, December 20, 2010

sejuk mate memandang...

tema muslimah la kirenye harini.. holoh..holoh..holoh... anak sape la ni, "en. abah, agak-agak ibu lawa arini boleh tak cuti masak setahun??" muahahahaha ko gilo ietams??! ko ingat makan kat kedai tu sedap sangat ke? sedap lagi makan masakan sendiri... jimat & puas.. *kadang-kadang kene gak rajin letak gambar sendiri-sendiri ni dari masa ke semasa, boleh kite tengok perubahan rupa kita selaras dengan perubahan umur kan..*

4 comments:

ina's said...

puan,dah ala-nak bernasyid kekdahnya aku tengok...tp ko tatap lawa

Ietams said...

ina's,
♫♪Islam yang telah berkembang...
laksana bunga yang indah..♫♪

ehem..ehem..huk!huk! suara dah tak best lagi dah..
dah pecah sore dah sekarang, penangan jadi tarzen..

Cyda Acme said...

perghhhh request cuti masak setahun tuh ... dpt ker? jeng jeng jeng ...

Ietams said...

Cyda Acme,
memang komfem tak kan dapat kak..
tu yang saje je mengiyau gitu

Sensasi nya..,

Us together..