Thursday, August 26, 2010

Menu Cadangan

yg saya nak masak hari ni; 1) sambal tahu yang ala-ala masak sos tu la 2) goreng ayam 3) salad utk ulam 4) samada sambal belacan atau budu.. tengok mane yg sempat la karang. itu jer, sekian.. . dan di akhiri dgn gambar budak comey yg suka buat ibu kembang kempis tahan hangen..., esok saya cuti.. yeyy.. tapi ekonomi tak mengizinkan, so tak kemana-mana, hanye menjadi penghuni yang setia di rumah. as usual aktiviti, kemas, membasuh, melipat, menyidai & memasak.

4 comments:

Fara said...

esok coti yer...wah bestnya...hihihi.
menu mcm mengancam jugak tu...fara dh buntu nk masak ape..

Ietams said...

fara,
memang tiap hari pikir ape menu ptg kang, tiap2 hari gitu..

didyrose said...

ngintai ka si haziq tu..

Ietams said...

didyrose,
sekarang dah susah nak amik gamba dia,
macam gaya di buat utk tutup muka dia

Sensasi nya..,

Us together..