Wednesday, August 4, 2010

Eye Liner Basi

berkurun berlalu.. baru nak abadikan, its sooo me. sekarang dah takde cerita segar dari ladang. semuanya citer basi. Dek kerana terpikat dengan kecantikan kareena kapoor dalam cerita hindi three idiots bulan-bulan lepas kalau tak silap. saya Tengok, Dia calit eye liner biru tebal² keliling matanya yg besar tu.. Serasa jatuh cinta pulak.. nampak tersangat lawa benar .. Gigih gak la saya mencalit kan keliling mata saya dgn eye liner biru sehari dua ke pejabat.. Seperti gambar diatas-yang-telah-di-anak-panahkan sungguhpun tidak secantik kareena kapoor, rasanya saya sudah memadai dengan perasaan "perasan lawa" saya di masa itu. muahahahaha... sekian, dari saya yang dah rasa cukup lawa ala-ala kareena kapoor di masa itu.. {sambil gelak tergolek-golek}

7 comments:

peaNut said...

mmg lawa..kemas je calitan kat mata tu..hihi

Ietams said...

peaNut,
terima kasih..
gigih mengemaskan tu
muahahaha

Alin Kay said...

Adusss kalau aku bab atas tu yg gagal....

atty's said...

teror je ieta..calit celak.kalo kty ..mesti dah comot momot.

Ietams said...

alin kay,
ko dah lawa..
gagal buat pun takpe.
hihihi

Ietams said...

atty's
buleh la juga kak ty..

didyrose said...

lawa lah ibu haziq...
mcm terjeles terus ai... nguaaahhhh

P/s ; b masi simpan gambar2 kita melaram kat umah 132.. ala yg tyme tu tgh pki baju belang zebra... muahahhaha

Sensasi nya..,

Us together..