Tuesday, August 24, 2010

Abaikan & bertenaga

hari ni dah 14 Ramadhan ek.. uishhh sekejap betul masa berlalu, rasa saya, saya dah buleh adapt dah situasi berpuasa ni.. hehehe masuk minggu ketiga ni barulah saya cargas di siang hari.. kalau ingat² balik keadaan saya 2 minggu awal puasa haritu.., woh! sangap ya Amat.. ngalahkan budak kecik. macam mulut badak dah.. nguap tak henti²...hehehe rindu la nak makan buka masakan omak.. uwaaa!! syedih tau sambil taip ni pun genang air mata dah ha... uh! tak suke la sekarang dah jadi ratu genang airmata. cepat no touching² ni.., saya dah tak mo ingat dah kes minah senget tu lagi.. buang mase aje.. saya nak share kisah sahur saya & en. abah pagi tadi.. gila tamak betul rasenye.. dah makan nasi berlaukkan sambal sardin campur telur asin, tambah lagi sorang semangkuk mihun sup.. betul-betul tersandar lepas tu.. kus semangat..

4 comments:

didyrose said...

ahahhah... rindu kat omak yo.. ambik kunci start kereta sojam sampai la tu yo..
ekekeke

Ietams said...

huhuhu..

peaNut said...

wah wah...berselera betul sahur...kalo peanut..xleh nk mkn byk time sahur...xda selera sgt..

Ietams said...

bagusnye pnat, tak berselera masa sahur..
buleh kurus kalu akak macam tu..

Sensasi nya..,

Us together..