Thursday, April 29, 2010

E-Filing saya & En. Abah

pimp myspace profile
E-Filing! E-Filing!....
sudahkan anda mentaksir cukai pendapatan tahun 2009 anda ?
tinggal esok sehari je lagi kekawan..
tunaikan la tanggungjawab anda sebagai seorang rakyat Malaysia yg berhemah.
biase la kan, bende-bende macam ni
selalunya kita akan buat pada saat-saat akhir..
takyah cakap orang, saya pun cenggitu juga..
baru malam tadi settled! muahaha..
itu pun bukan saya yg buat..
en. abah yg baik hati, suci murni lagi
yg memE-Filing kan diri saya..
kat ofis, saya yg kelam kabut cemerlang declare kan jepun tu punye assessment.
terima kasih yg tak terhingga en. abah!
declarekan e-filing ibu..
terima kasih juga faham keadaan ibu yg tak menang tangan kat rumah,
yg tiada masa nak E, E, Bagai ni..
berkat saya bersengkang nafsu shopping etc..tahun lepas,
berkat saya masuk insurance,
beli buku / beli novel byk² walau byk gak novel yg hampeh, nyesal beli
makanye, tahun ni.. saya tidak di kenakan cukai!! Yabedabeduuuuu!!
dengan besar hatinya, saya belanja en. abah & haziq pegi makan malam di luar
bukan senang nak ajak en. abah pegi dinner kat luar mase weekdays ni

makan kat sini murah, juga.. total harga makanan kami cume RM26.70 sahaje,
menunya,
nasi putih 2 pinggan, satey 20 cucuk (10-daging, 10-ayam),
tomyam campor utk 2 org mkn, air jus durian belanda, limau ais, sirap sirap ni gantikan jus tembikai. sbb dah out of stock... kan same kaler merah..dummy kan... hihihihi sorry ye haziq sayang

2 comments:

Ena said...

salam..

mcm lame pulak tak mai sini..

bestnyer makan2.. hehe..

satay? dah lama x makan..huhu..

e-filing.. same la.. en.hubby yg uruskan sbb dier kijer kat situ.. hehe

Ietams said...

Ena,
salam wbt
gi cari satay tu.. nyum..nyum sedapp
lagi senang, hubby org income tax

Sensasi nya..,

Us together..