Wednesday, April 7, 2010

berbudi bahasa kan bagus kan

pimp myspace profile
petang-petang ni saya terasa macam nak saje-saje cerita-ceriti pula,
badan rase letih yg amat pulak hari ni, nak masak utk dinner pun rase macam kelesuan yg terlampau je.
meh sini nak cerita pasal orang telefon & penjawap telefon.
tak semua orang boleh suke nak jawap panggilan kita, betul tak..
kadang-kadang ada juga yg rasa panggilan dari kita merimaskan,
tapi ade juga yg boleh kontrol budi bahasa padehal masalah kerja menimbun buleh pecah kepala.
dan ade juga yg melepaskan amarah tensen diri sendiri pada si penelefon.
haa!! bila kebetulan kita yg jadi mangsa amarahnye si penjawap telepon ni,
aduss....! boleh sakit hati, kuciwa, rasa mcm nak baling je telepon ni kat orang tu..
pada sesiapa yang boleh kawal perasaan moody dalam melayani panggilan telefon tu
memang syukur alhamdulillah la, kerna bijak mengawal perasaan
walau ape-ape pun, di minta sesame lah kite ni bijak mengawal emosi.
jangan la cube menonjolkan sifat kurang senang anda pada pemanggil maupun penerima telefon
bila seseorang itu menelefon anda..
rase tension juga tau kalau terkene macam tu..
nak-nak mcm saya ni jenis sensitif.. adusss.. makan dalam je rase bile terkene.

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..