Wednesday, March 17, 2010

Walaupun..,

pimp myspace profile demam, suhu badan haziq tak panas luaran. tapi kalo kite peluk dia dlm jangka masa yg lama, terasa gak dedar badan nya. saya masuk keje dah hari ni.. mane boleh lelama EL. tengok badan haziq pun kire okey la juga hari ni.. tu yg rasa konfiden je pegi keje. kot-kot haziq ni demam rindu tak.. rindu sebab tak puas nak bermanja dgn atoknye.. ahad mlm Isnin baru-baru ni.., mak, abah & adik bongsu saya datang bertandang sekejap ke rumah kami. Haziq macam biasa la excited sesungguh bile dah jumpa atok-atoknye. walaupun siang nye langsung tak tidur, cergas betul bermain-main riang malam tu . hampir jam 1 pagi juga mak, abah & adik saya beransur pulang. mase tu pon haziq cergas lagi. bebudak kan, bila diaorang ber gembira, boleh jadi lucu pula pada kite yg dewasa ni.

2 comments:

Ena said...

demam rindu la tu agaknyer kan!..

Ietams said...

Ena,
mungkin gak..

Sensasi nya..,

Us together..