Tuesday, March 16, 2010

Emergency Leave

pimp myspace profile
Saya EL hari ni,
haziq demam, batuk yg kuat.. Tengah nyenyak tido malam tadi pun dia boleh terbangun.
muntah juga bila dah batuk tak berhenti dalam satu masa.

sementara haziq lena di ulit intan mase ni, ibu sempat layan novel ni..,



**pic di googled.
-Tq Alaf 21-


start membaca & berjaga malam tadi
akhirnya habis jua satu novel ni saya baca.
Novel ni kire Best!
watak hero dlm ni memang romantis.
tapi ada lah sikit meleret mcm tak berapa nak paham
ataupun saya yg tak 100% menghayati.

1 comment:

Ena said...

alahai ciannyer kat haziq..
Moge cepat sembuh ye..

Lame dah x bace novel.. rindu gak nak bace.. tp tu la bile dah start bace selagi x abis selagi x leh tido.. hu3x..

Sensasi nya..,

Us together..