Wednesday, February 3, 2010

rumah Cendoii.. hihihi

pimp myspace profile sepanjang majlis berlangsung,
kat pintu pagar rumah saya, di letakkan satu meja utk cendol tak cukup tempat nak letak cendol ni,
jadi tempat yg sebaiknye, letak kan aje kat pagar saya..
alahh.. ape sangat la kan letakkan cendol ni kat situ..
kurang-kurang saya leh konker cendol yg mabeles tu.. ;-p
dan rumah saya pun jadi port utk org menghirup cendol..
cuaca hari tu alhamdulillah terang terik benderang..
pekene cendol jagung... perghh sedappp..
budak 2 org ni layan game.. sekarang ni pun masih lg terasa-rasa je lagi kat tekak,
rase kesedapan cendol itu..

1 comment:

Ena said...

Bestnyerrrr... dah lamer x makan cendol.. uwaaaa.. nak juga!!!!

Sensasi nya..,

Us together..