Thursday, September 10, 2009

tarakucha cha

pimp myspace profile
kemain lagi melaram haziq dgn spek.
2 minggu sebelom poser aritu abahnye belikan,
belom sempat rasmi bawak pi jenjalan pun lagi.. dah habes patah dah spek itam glemer haziq.
mengamuk sakan abahnye.. tapi tak leh gak salah kan haziq.
sebabnye tempat letak spek tu kat atas meja je, dah namenye budak umur 2 thn,
bukannye tau bende terlarang ke tidak.
spek tu patah pun sebab haziq ter over kuak / kepak.. tangan budak kan, tak reti nak kontrol lagi buat movement kuat atau lembut.

8 comments:

FaizFarwizah said...

makin maco la haziq ni..tergoda aii....tara ku ca ca..

Fara said...

hihihih....comei. jgn pakai spek nnt terlanggar pintu dah yer haziq :)

Ietams said...

faizfarwizah,
moh le sesama kuca aunty!

fara,
muahaha nyaris gak langgar.,

atty's said...

amboi haziq..

cendawanintim said...

haziq, auntie nak pinjam spek!!

Ietams said...

atty's,
ngeh..ngeh..ngeh..

cendawanintim,
ala auntie, spek dah patah.. huhuhu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

encemmmm nye!!

Ietams said...

sitie bum bum,
tenkiuuuu..

Sensasi nya..,

Us together..