Friday, October 2, 2009

kisah raya di hari pertama

pimp myspace profile raya pertama, lepas salam-salam raya, saya follow en. abah & mak mertua saya ke rumah kenalan mak mertua saya untuk menjemput-jemput bersempena Adik mak mertua saya nak nikah kan anaknye mlm raya ke 2, kire mak sedara en. abah nak kawen kan anak la kire.. dlm tengahri balik, haziq pun dah ngamok2 nak tido, saya zass masuk bilik tido kan haziq.. di sebabkan saya seorang yg mcm tak buleh nak tido di petang raya pertama tu, saya pun layan tv sensorang sambil di temani mengulam biskut gajus cek puan sob, tgh syok2 melayan tv, datang sekumpulan bebudak beraya.. wahh, ai la yg melayan mereka.. saya melayan senyap sunyi je, tak beborak pun dgn bebudak tu.. almaklumlah masalah komunikasi yg berlaku, lebih elok saya memaniskan muka dgn senyuman sahaje kepada mereka.. rasenye mereka lebih rela tengok senyuman saya dari bercakap dgn saya yg tak memahami mereka.. hihihi,.. yg paling penting mase dorang nak balik, bila bersalam mesti berkerok.. kalo tidak, ape gune bawak dompet & sling bag pergi beraya kan.. hehehe takpe.. takpe.., saya amat memahami.. * ayat saye gile skema...

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..