Monday, July 6, 2009

Dulu dan Sekarang

pimp myspace profile Dulu, Saya : eeeee geram la dgn haziq ni.! (dgn nada marah & tinggi suara) ibu gigit kang ~sambil buat muke series haziq : hehehehe (senyum + buat muka comey pastu terus cium pipi ibu nya,) Saya : ~ terbit perasaan terharu tapi pelok haziq dgn kasih sayang walaupun muke tgh series ketat Sekarang, Saya : eeeee geram la dgn haziq ni.! (dgn nada marah & tinggi suara) ibu gigit kang ~sambil buat muke series haziq : Gigit laaaaaah ~sambil buat muke belagak tak takut Saya : ~ amboih! kemain lagi eksen (dlm hati) dan-dan tu tergelak. kalo dia me nakal, memang tak jalan kalo marah-marah dia. Tapi saya buat-buat merajuk & tanak lansung pandang dia. Terus dia melalak tak hengat! muahahahaha..

8 comments:

minna minna said...

cute gilor..bebudak skg sume cerdik² belaka. mcm mia mlm td, aku duk gertak² kurung dlm bilik, dia leh gelak²..ngn aku sekali bantai gelak..rasa mcm nak balik peluk anak la plak..

Ietams said...

minna,
kan.? rindu la..

ummu_hanis said...

hahaha. camtu la bebudak.
kak ummu punye dialog lagi menyayat hati tau. nak tau ape kak cakap?
korang degil lah sekarang... nanti biler mak dah mati baru la semua nk dengar cakap mak.
hihihi.
yg beso beso sure dah start diam. yg kecik sebok la menabur janji janji palsu diorg tu.
tak mak tak... kita dengar cakap mak. mak jgn mati. hahaha.
palsu belaka.

Ietams said...

ummu hanis
perghhh lagi menikam kalbu gertakan akak tu..

atty's said...

budak2 camtu ar..kdg nak marah..langsung tak jadik nak marah

Alin Kay said...

Kecik lagi tu..tunggu besar sikit jadi anak aku arah sikit 'baik tuan!'oren tak kau raser

Ietams said...

atty's
betul la kak
tu yg byk kene wayang air muka tu

alin kay,
hihihi,
tu bukan oren lagi, dah limau kasturi rasenye!

didyrose said...

aik b plak yang geram ngan haziq ni...
kalau awin b marah siap julur lidah wok wok....
eee geram yang amat

Sensasi nya..,

Us together..