Wednesday, June 24, 2009

Status : BOSAN

pimp myspace profile
hari ni status kebosanan yang Terlampau telah melanda diri ku.. rasa macam bongok je saye hari ni. tetibe rase nak amik beg cabut lik rumah pastu gomol² pelok² haziq.. ohh sorga! **rasa bongok² pon leh pulak klik..klik.. gambo
tengok tenet pun rase kebodohan, camno?
tak pasal lak skrg ni, perot kelaparan sampai bunyik-bunyik.
bile time rehat tak rase nak makan pulak.
makan secara terpaksa. Siyan nasi tu.. tak bersalah.

6 comments:

shibam.blogspot.com said...

dikk, huiii, tudung baru, tantek tantek, dikk, muka dah cantik, tudung dah cantik, gi bubuh lipstik sikit eh, kompem lagi cantikkk, hi hi

minna minna said...

comey! cute! aku x bosan pun tgk pp ko yg tambun ko!

Fara said...

hihihi..bosan yer. tp tudung cantik arrr

ina's said...

tombam la cik puan

mila80 said...

hihihi.. no komen..

Ietams said...

shibam,
kak, tang cun tu ku ucapkan ribuan terima kasih
tapi bab melipstik memang agak malas sket. den ngaku

minna,
pp ku makin menggebus
sebab byk golak ke ek?

fara,
tudung tu mmg cantik. Arini baru dtg mood melawa

ina's
memang tembam.

mila,
hihihi

Sensasi nya..,

Us together..