Tuesday, May 19, 2009

Jelajah

pimp myspace profile

ehem! ehem! berangan kene di dulukan... :)
bile saye tengok gamba ni balik nampak dah tukar rumah je lagaknye.

saya kan pegi hs warming rumah kak meen sebelom ni, pastu terus menyinggah kejap kawasan baru kami. Tak sempat lg nak tinjau serba siket lps amik kunci aritu.

tinjau-tinjau dapo dulu, try buka pintu dapo, depan, belakang & segala tingkap.
tujuannye utk menguji tahap pengudaraan rumah.
cek abah tgh diskusi dgn cine ni psl gril, pastu gitu gini kabinet. apo-po je la uncle.

2nd living kat atas..,


1st living. pk-pk cemane saya nak decorate rumah ni ek? adusss...

masa kami sedap menjelajah, haziq nyenyak tido dlm keter. saya biorkan je dia baring dlm keter. Tutup enjin, buka tingkap pintu... Sedap jer dia tido di tiup angin luar..
nyaman.. Mase kami nak balik dekat nak maghrib, baru la haziq sedar..
Dah tu yg kesiannye, haziq mcm tak puas nak main kat laman rumah baru.. baru je dia berlari keliling 2 bulatan dah kene balik. Takpe yang, lenkali kite main lame2 kat sini sok.

12 comments:

amizah said...

wahhh bestnyerrr rumah baru!!!cantek...nanti klu buat house warming jgn lupa ajak akak tau!!

Ietams said...

amizah,
insya allah kak, murah rezki panjang umo saye jemput

shibam.blogspot.com said...

cantik design umah ni dikk, kat mana ni, masa beli dulu bape harga ek, ish busybody lah pulak kan

ina's said...

tatik umah ko cik puan

minna minna said...

cantik umah...i like..best gilosss

Ietams said...

shibam,
rumah kat kinrara kak, regenye biase² aje..

inas & minna,
mekaseh puan-puan sekalian

Syasmeen said...

ieta...meen suka tgk pandangan depan umah tuh...besar gak lah 22 x 75 gak kan alah lebih kurang ngan umah meen je...x sabar nih nak p house warming...

Ietams said...

meen,
rumah kite kecit dr akak la..
insya allah ye kak meen..

Hidayah said...

mm..tak sabo gak nk masuk umah baru tahun depan..
tapi umah kiter kecik je...

Ietams said...

hidayah,
bestnye kan
kecik ke beso ke janji hak sendiri.

mila80 said...

cantiknyer...
nanti jgn lupa jemput aku laki bini tau...
nampak besar rumah tuh.. mesti pasni bertambah seronok haziq berlari sana sini..
ziq, umah dah besar.. dah bleh mintak ibu tambah adik, buat kawan bermain.. hehehhe jgn marah ita.. :-)

Ietams said...

mila,
tenkiu!
insya allah tak lupe punye.
'tambah'???
hihihihi nanti dulu.....
keinginan tu dah ade, tp tunggu la dulu kan...

Sensasi nya..,

Us together..