Thursday, February 19, 2009

Tak Suka

pimp myspace profile SAYA AMATLAH, tak suka bila kite baik, org lain naik kepala. Suka² hati suruh itu ini! rajin² kan la bontot tu... excercise what..! tak suka bila kita berlembut, org ambik kesempatan tak suka bila saya di jadikan tempat utk melepaskan keadaan tersepit tak suka bila org fikir saya ni BANK - suke-suke hati nak pinjam duit tak suka bila org yg pinjam duit tu ckp susah, kite dgn rase ehsan memberi pinjaman ke penghutang, tapi tak brp lame lepas tu tengok gaya pemakaian nya amat lah branded banding den ni ha gaji berkepok pun tak mampu! halooo, ingat sikit ko tu senang pun sebab byk guna duit org tak suka bila org pinjam duit tak reti bahase nak bayar balik, ingat ko sorang je ke ade mase susah tak suka bila duit kurang ada, ade bende kecemasan. Bila buat muke kesian minta tolong, Orang tak sudi nak tolong dgn berbagai alasan. Padehal selama dia susah dulu duit aku juga ko sapu! tak suka layan bende remeh temeh tak suka bila terlewat tak suka bila orang dok menyebuk hal kami 3 beranak tak suka bila orang dok sebuk jaki kami 3 beranak pi berjalan sana sini, dok assume kami kaya, suruh kami itu ini la, kene bawak itula ini la. Dorang pi holiday senyap² tak pe pulak.. Pernah ke korang pi holiday bawak mak bapak?? Pikir panjang sikit lah tak suka bila org tak paham masalah, dia tau dia je la yg byk masalah tak suka org bebel tak tentu pasal.. hey TOLONGGGG LAHH! tak suka orang yg mementingkan DUITTT! duit bukan leh bawak mati cek oih!!

9 comments:

beloved said...

puan sri marah kat sapa ni cek?...sabaq banyak-banyak no..

ummul aqeem said...

wah.. byknya xsuka.. sabau2..ada ubi ada batas.. nanti u balas la tau.. ngajar tumbuh tanduk nih.. heheh:P byk2 sabar ye..

ina's said...

ko marah kat saper???

Ietams said...

kat hamba Allah yg membace yg terkene terpanah terasa

didyrose said...

setahu b la kan adik ni kan nda pandai marah... wahwahwah dkt blog abis dilepas nya cuba kalau depan, diam jak, tu yang kena pijak tu. mari kita pijak orang tu balik ramai-ramai k

Ietams said...

dulu lain skrg lain

wati said...

hAI...BERAPA BANYAK LAH TAK SUKA NIE...banyakkan bersabar dik..habis mood...baru balik bercuti lak 2..

mila80 said...

umang ai.. betul punya marah nih!
control ayu sikit ita... hehehe..
biar la mereka nak kata apa ita, janji ko anak beranak bahagia..

Ietams said...

kak wati & mila..,
terima kasih

Sensasi nya..,

Us together..