Wednesday, December 17, 2008

singgah bentar

pimp myspace profile
asalnye singgah KFC ni nak makan nasi ayam.. ari tu kan tak dapat makan, ingat nak gune kan voucher KFC yg dapat kat PC fair tu.. sekali habes daa..
tp kami menahan kencing dari klcd td lagi, kami singgah ke toilet kfc tu jap.
bagi haziq lepak kat playland kfc ni dulu..
dah pandai eh dia main sendiri-sendiri.. tak kasik dah org pegang dia..

5 comments:

atty's said...

dah besar dah..tu pandai dah mcm2..

Ietams said...

lege acik..

naz ilyn said...

salam...

kalau anak akak ligatnya bukan main ... perempuan tapi macam lelaki... memang tak boleh dibiarkan main sesorang takut jatuh.

Ietams said...

haziq tu pon ligat gak.. tapi alhamdulillah ikut kata.

Sheikh said...

sikit waktu lagi dia pandai kata 'mama nak adik...!

Sensasi nya..,

Us together..