Wednesday, December 17, 2008

jemputan kawen

pimp myspace profile saya kan dapat kad jemputan kawen si ceera kan..lagipun cheras baru tu dekat je dgn BTS rumah saya ni.... tgh dlm perjalanan, hujan tetibe turun dgn lebatnya.. adoiii aii tengok awan pun kehitaman gelapnye.. KL ni cam biase la, kalo ujan kompem jem akan berlaku dgn tetibe. sampai kat area rumah pantin tu, kami tak terus turun.. sebab hujan memang gile punye lebat.. tambah angin ribut nye.. dah agak-agak reda sikit, walaupun tak berapa reda pun.. kami gagah meredah hujan.. tp transit dulu kat satu kedai. baju kami berdua dah lencun ujan walaupun berpayung.. ujan di bawak dek angin nan kuat..
kebetulan kami saing dgn rombongan pantin lelaki..
mase transit kat kedai tu leh lak terserempak makcik aka gee .. laa.. sungguh ku tak sangka makcik pegi juga ke majlis ini, makcik ckp dia ade sms saya, tp idokle pulak ade sms ape² dari makcik dlm henpon ku.. connection error kot ek. tu yg x receive ape² msg
suke sangat saya tengok kak lang ceeramoon ni, ramah melayan tetamu.. walau sibuk ke sana ke mari buat kerja tetap tak kesah melayan tetamu.
mase kami makan ni.. kat luar khemah ujan turun dgn lebat.. mmg rase tak selesa la kalo kenduri mase ujan lebat kan.. tp tak pe.. maybe ujan ni sebagai ekon semulajadi utk jemputan.. tak ler rase panas dok dlm khemah.. buleh makan dgn aman gitu..
saya & haziq menunggu en abah ngambik kan makanan kami sambil tu mata saya melilau kesana ke mari tengok jemputan.. kan dorang dek beradik ni bloggers, tentu ramai gak bloggers datang jemputan
lepas abes makan, saya sempat gak masuk rumah tengok pengantin.. dorang bergambar bersama kekawan, saye sebuk gak ngambik gambo.. setel semuanye kami bersama-sama pulang.. kalo tak ujan rasenye kami buleh lagi kot stay lama.. tp ujan la pulak.. sempat lagi saye snap gambo makcik sefamili berjalan pulang.. hehehe
lepas ni kami ade misi..

2 comments:

atty's said...

camne leh tak jumpa ye..

Ietams said...

tu la k.ty..rugi je saye rase..huhuhu

Sensasi nya..,

Us together..