Saturday, December 27, 2008

buffet brekfes

pimp myspace profile
lepas abes majlis sanding kawen opismet En Abah kami terus bedesup ke hotel.. pade awalnye jual mahal.. konon nak rijek hotel heritage yg telah saya book awal-awal lagi.. kes termakan kata-kata geng En Abah tu la.. dorang kate haunted la.. horror la.. itu la.. ini laa.. pusing satu ipoh.. tengok hotel-hotel yg ade.. ishh semuanya nampak tak melayu.. hohohoho ade ke istilah tak nampak melayu.. last-last kan kami balik ke heritage gak.. bile tengok hotel tu .. perghhh lawa.. nyesal habeskan masa & minyak pusing sana sini sejak dari awal.. ke heritage juga la kami.. hehehehe.. kami bangun awal pagi cam biase.. haziq tu kan kalo hari cuti dia la yg champion bangun awal pagi.. nak bangun lewat pun tak senang tau!
pegi dianye bekfes.. makan sampai tersandar.. sambil layan haziq berlari-larian kesana ke mari cam biase.. layan ikan.. ade ke dia selambe je nak masuk dlm kolam tu.. huhuhu seb baik sempat tarik.. kalo takk, dah kedebom lencun
best.. mase tgh layan makan, ternampak faizal ismail yg DJ Hot FM tu bekfes sefamili.. nak amik gamba, tp kamera di bawak dek En Abah.. so tak sempat snap..

3 comments:

wati said...

Alahai comelnya haziq...merajuklah 2

atty's said...

selamat menyambut tahun baru hijrah 1430 dan tahun baru 2009 masihi
semoga apa yg dicitakan..akan berjaya utk tahun baru ini..

Ietams said...

k.wati,
yg tegolek tu dia merajuk la..

k.atty,
terima kaseh wish,selamat maal hijrah utk akak & famili juga

Sensasi nya..,

Us together..