Tuesday, December 30, 2008

bile anak yg ramai

pimp myspace profile gamba ni mase saye balik kampung cuti awl muharam aritu.. kebetulan along saya pun menyinggah kejap.. almaklumla saya dah 2 bln tak balik.. dorang rindu la tuh.. anak² along memang rapat dgn saya.. kebetulan mase tgh tengok tv dorang dok meleset kat saya.. haziq skrg dah pandai marah org lain dok dekat dgn ibunye..
bila je nampak kakak-kakaknye dok dekat ibu dia, dia pun tak lengah join kat ibu.. gelihati betui tengokkan..
dia dah pandai jeles..
*Edited. (atas arahan penyimpan mohor besar saya..)

3 comments:

wati said...

Awak bile lagi.....acuan ayah dah ada,,,maknye blum....mesti COMEI

Fara said...

Hahaha...ita, teruskan perjuangan!!! Haziq nk kawan tu.

Ietams said...

hahahaha.. len macam je sokongan moralnye tuhh..

Sensasi nya..,

Us together..