Tuesday, December 30, 2008

bile anak yg ramai

pimp myspace profile gamba ni mase saye balik kampung cuti awl muharam aritu.. kebetulan along saya pun menyinggah kejap.. almaklumla saya dah 2 bln tak balik.. dorang rindu la tuh.. anak² along memang rapat dgn saya.. kebetulan mase tgh tengok tv dorang dok meleset kat saya.. haziq skrg dah pandai marah org lain dok dekat dgn ibunye..
bila je nampak kakak-kakaknye dok dekat ibu dia, dia pun tak lengah join kat ibu.. gelihati betui tengokkan..
dia dah pandai jeles..
*Edited. (atas arahan penyimpan mohor besar saya..)

3 comments:

wati said...

Awak bile lagi.....acuan ayah dah ada,,,maknye blum....mesti COMEI

Fara said...

Hahaha...ita, teruskan perjuangan!!! Haziq nk kawan tu.

Ietams said...

hahahaha.. len macam je sokongan moralnye tuhh..